6 sep. 2009

Andra plats på Landeryd

Vilken rysare det blev! Åtta särspelshål! Grattis Emelie till vinsten, med det sänkta bunkerslaget! 

Jag är väldigt nöjd med min insats, jag har kämpat hårt hela tävlingen, spelat min bästa golf hittills den här säsongen och var mentalt stark under särspelet.. Mer än så kan jag inte göra, därför är jag mycket nöjd med min andraplats!

Tack alla ni som följt mig! Det är ju helt underbart att spela på hemmaplan med sånt stöd! Och tack mina tre caddies (måste vara rekord på tre tävlingsdagar:)) för att ni var så duktiga och positiva! Jag har haft tre kanonkul dagar på Landeryd och hoppas verkligen att tävlingen kommer tillbaka hit nästa år! Arrangemanget och greenerna är i Europatourklass! Dessutom fick jag höra från många av spelarna hur mysig och bra banan är! 

Nu har jag och mina caddies just käkat på Ghingis och ätit god glass på Bosses..:) En lugn filmkväll väntar... En stor kram (särskilt till dig Rolle:))

1 kommentar:

Johanna sa...

Tror på det här med många caddies; jag hade fyra olika när jag kom tvåa i Turkiet :-) Grattis förresten, bra spelat! Vi ses imorgon!
Kram "mamma"