25 sep. 2009

Match och tävling

Ja det var ju ingen höjdare den där matchen i Scaniarinken igår.. Men Johanna och jag hade så trevligt ändå.. Pimpim svek ju sitt SSK och stack till Malaysia istället så vi fick klara oss själva (ha så kul nu och vinn massor så du får en lång semester!;)) men det verkar ju ha funkat rätt bra för laget trots allt.

Jag åkte tåg hem från Södertälje, vilket gick 22.08.. Självklart blev det tävling mellan mig och Daniel vem som skulle komma först hem och tadaaa, jag vann! Enkelt! Trots att mitt tåg stannade på varje liten station på vägen. All cykelträning i vintras gav resultat när jag körde min järnhäst från resecentrum och hem. Gött!

Nu blir det gymträning. Mer cykling. Kan fortfarande inte gå normalt efter min timslånga löprunda i måndags, fötterna är inte helt hundra. Är det inte bra på måndag måste jag nog kolla upp vad det är som är fel.. Men det är kanske inte så smart att efter en sommar med smarsam löpning köra en timme som första pass.. Så jag får hoppa på den kära cykeln igen istället..:)

Inga kommentarer: