11 sep. 2009

Antligen eagle

Arets forsta eagle kom nar den behovdes som mest..! Jag slog en riktigt bra drive, darefter en bra hybrid och sankte sedan attametersputten pa det sista halet. Slutade darmed pa fyra over, vilket ar nanstans precis runt kvalgransen som det ser ut nu. Fast just nu ar det askavbrott och osregn, sa alla eftermiddagsspelare kommer att fa spela pa en valdigt blot bana.. Vi far val se.. Jag kan inte saga att jag har spelat speciellt bra. Drivarna har varit grymma men jarnslagen har varit allt annat an bra. Puttarna har inte heller trillat i aven om jag hade mycket battre kansla idag. Tva riktiga kamparrundor! Har ju inte haft nan caddie heller, vilket faktiskt var lite smajobbigt nu nar jag har haft det de senaste veckorna. Far se om jag kan hitta nan till nasta vecka, mamma eller pappa........? ;)

Hade tankt ga ut och trana, men eftersom det oser ner far jag val vanta lite.. Har inte sa mycket annat att gora resten av dagen sa kan lika garna vanta har inne i det stora taltet med de andra tjejerna ett tag till..

Inga kommentarer: