8 sep. 2009

Österrike

Så var man på Arlanda igen.. Fick två dagar hemma att ladda om efter maratonsärspelet på Landeryd i söndags. Och den första av de två dagarna tillbringade jag på golfbanan:) Närmare bestämt spelade jag LHC-golfen på Linköping. Utan min grymma caddie Sebbe hade jag nog fått hoppa av efter några hål, för jag var helt slut i både kroppen och huvudet. Så tack så mycket för hjälpen och jag hoppas att chokladen gör att laget vinner imorn..:)

Imorse gick jag och Julia morgonpromenad och sen stack jag en sväng till gymmet. En fika på stan med älskade sambon och lite gosande med Harry hann jag också med innan jag körde upp hit till flygplatsen. Österrike nästa.. Imorn väntar pro-am på eftermiddagen så sovmorgon blir det, skönt! Tävlingen startar på torsdag. Nu ska jag dra mig mot gaten. Ciao!

Inga kommentarer: