21 sep. 2009

Hockeypremiär

Snart dags att gå till hallen.. Äntligen premiär! Jag har varit borta på tävling under träningsmatcherna så det blir riktig premiär för mig.. Den här säsongen kommer det nog att kännas lite annorlunda att sitta på läktaren när man har en där nere på isen som man bryr sig väldigt mycket om..:) 

Jag har nu brutit ihop och håller på att komma igen efter katastrofen i Frankrike. Liksom resten av säsongen.. Jag är väldigt glad att jag kom tvåa på Landeryd i alla fall och fick känna på hetluften för en liten stund. Det finns många förklaringar till varför det gick så otroligt mycket sämre i år än förra året, och jag ska snart analysera det mer i detalj för att komma tillbaka nästa år och vara bäst! För jag vet att jag kan! 

Den närmsta tiden tänker jag dock bara ta det lugnt och vara hemmafru..:) Har varit så huslig idag, tvättat och grejat.. Och nu lagar jag mat! (Kalle, jag sköljde tom isbergssalladen, men bara för att slippa det extra proteintillskottet..;)) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas allt är bra!
Stora kramar från Anna Larsson