23 mars 2009

Thairesa

Vi bokade resan igår, så på fredag sticker vi till Thailand!! Sååå skönt!! Rastlös som jag alltid är räcker det med två veckor i Sverige så här års! :) Tyvärr drog jag nitlotten och får betrakta resan som ett träningsläger, medan Daniel kan njuta av en skön semester :) Men men, det blir säkert ett riktigt bra träningsläger för mig med värme, sol och trevligt sällskap. Vi har planerat att vara en vecka i Phuket och en i Hua Hin. Det finns en hel del banor på båda platserna så även om jag aldrig har varit där kommer det säkert bli grym träning. Jag är ruggigt spelsugen!!

Kom just tillbaka från gymmet.. Det är så underbart att träna när kroppen är hel och pigg! Jag har lärt mig att uppskatta när det känns bra, efter alla träningar med skadat knä, armbåge eller rygg.. I eftermiddag blir det ett pass i golfhallen som vanligt.. Och ikväll hamnar vi nog på Bellos, jag har inte varit där på en hel vecka!! Skandal! :)

Inga kommentarer: