20 mars 2009

Löpning

Tillbaka från en skön löprunda.. Jag har börjat ledsna på åslingan så idag sprang jag en sväng på garnisonen istället. Gillar att springa i skogen plus att det är bättre för mina knän med grusvägarna. Har ju börjat med lite tuffare träning nu, så det blir dubbla pass varje dag med golf och fys. Jag jobbar vidare med svingen, som känns allt bättre. Ändringarna börjar sätta sig och bollträffarna är oftast riktigt sköna. Troligen sticker vi iväg på en kombinerad semesterresa/träningsläger nästa vecka till en varmare plats. Ska bli väldigt skönt, är redan less på att stå inomhus och slå bollar! :)

Tänker inte älta mer om hockeyn.. Jäkligt trist men nu är det bara att ta nya tag.. Jag får väl försöka försvara Linköpings idrottsliga färger i år :)

Det börjar kännas att våren är på väg! Har smugit på vårjackan i veckan, gött! Fast nu såg jag just att det ska bli kallt igen, suck..

Inga kommentarer: