7 mars 2009

200 inlägg

Inlägg nummer 200 i bloggen! Har i de tidigare 199 skrivit, inte helt överraskande, en himla massa om golf, resor och en hel del bullshit.. Fortsätter på den inslagna vägen..

En lång men rolig dag går nu mot sitt slut.. Inledde träningen på rangen där vi filmade, analyserade och tränade på en del småändringar. Därefter hade jag tänkt träna puttning, men halva Belek hade chipträning så det låg bollar över hela greenen och nya kom farande i 150 knyck i knähöjd så vi tog en lunch istället. Efter det gjorde vi ett nytt försök med puttningen, som blev mer lyckat.. Sen stack vi ut på banan, vilket var väldigt speciellt. Bara att gå omkring på klubbhusområdet väcker enormt många känslor, och att då spela på själva banan är underbart. Vinsten här är ju det oslagbart största som hänt mig inom golfen... Eftersom tävlingen arrangerades för första gången förra året är det stort även för de anställda, så vi blev behandlade som kungar idag. Banans ägare bjöd nu på kvällen in oss på en privat middag, en härlig 5-rätters.. Som jag skrev igår, just nu är livet som golfproffs rätt hyfsat..:)

Gött med 4-0! Jag skyndade hem för att hinna lyssna på webradion under sista perioden.. Grymt kul med slutspel ju!!

Skulle tro att coach tillika motståndare i rummet bredvid sover nu så det är väl bäst att jag också gör det snart.. Har dock hittat en massa bra musik i datorn, som jag hellre vill lyssna på än sova.. Får väl ladda över den till ipoden och använda under puttningsträningen imorgon istället.. Ha en kul lördagskväll!! Kram från en trött tjej i Turkiet

Inga kommentarer: