8 mars 2009

Pics från Turkiet

Niklas och jag spelade 9 hål idag med klubbens ägare. En trevlig, äldre man som hjälper föräldralösa barn genom att bland annat ordna golfskola för dem. Ett 15-tal av dessa ungar hängde med på rundan samt deras två tränare, en fotograf, klubbens headpro och ägarens caddie. Niklas erkände att han hade tunnelseende på första utslaget :) Den lilla killen längst till vänster i bild smög upp vid min sida på sjuan och började dra vagnen. Grym caddie, bara 10 år gammal. Får väl se om han blir anställd..:)




Vilken underbar tavla!! Den sitter inne i klubbhuset på National och jag tar vägen förbi den varje gång jag får chansen :) Synd att min autograf är så fruktansvärt ful bara. Måste verkligen träna på den!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goda minnen, Det är sånna man ska samla på. Träna väl och ladda nu inför säsongen även om det känns som en evighet tills det börjar.
Kram Anna

Anonym sa...

Cool tavla! Hoppas det kommer hängas flera såna världen runt :D