8 okt. 2008

Oktober

Normalt vill jag inte se en golfklubba på ett antal veckor efter en lång tävlingssäsong, men den här gången räckte det med.... taada... fyra dagars(!) vila... I måndags släpade jag upp klubborna på vinden eftersom jag aldrig trodde att jag skulle få ett sånt här infall...:) 9 hål på södra blev det, en riktigt skön runda med en fin eagleputt på sjuan (fuskspelade från röd där).

Två dagar till hemma innan Thailand. Har börjat packa och köpt medicin, resorb osv. Komiskt att jag köper sånt nu, när jag klarat mig ett helt år på olika ställen i världen utan det. Men nu är ju inte extramamma Johanna med som läkare så jag måste klara mig själv om jag får huvudvärk eller nåt. Det ska bli riktigt skönt att åka iväg även om Sverige, för att vara i oktober, är kanonfint med sol och utan regn.

Inga kommentarer: