14 okt. 2008

Koh Phangan

Min tredje dag har pa Koh Phangan i Thailand gar mot sitt slut. Dagarna ar hur langa som helst sa det kanns som om jag har varit har i en vecka redan...:) Jag bor i Bungalow precis vid vattnet och tillbringar dagarna pa stranden. Fattar inte hur man kan bli trott av det...:)

Wuuuu jag akte jetski idag. Saaaa kul! Grabbarna jag akte med, en dansk och en schweizare var galna. Jag for i vattnet hela tiden men nar jag sen skulle hamnas gick det inte lika bra... Absolut mest kul var det att kora sjalv och bara gasa pa. Det gar riktigt fort nar gasen ar i botten och jetskin studsar pa vagorna!!

Shit vad stark solen ar. Jag har smorjt in mig med en massa solskyddskram men anda lyckats branna axlarna en del. Imorn far det nog bli en dag i skuggan istallet. Full Moon Party ar ikvall sa on borjar bli proppfull med folk.

Har hittat ett gym intill mitt boende sa jag kommer nog slinka in dar nagon dag. Har kunnat halla mig darifran an sa lange men nu borjar traningssuget bli for stort!

Ha det gott dar hemma!!! :) kramar

Inga kommentarer: