17 okt. 2008

Klockan ar kvart i ett och jag har just atit frukost. Alla som kanner mig vet att jag normalt sa har dags ar inne pa dagens andra maltid:) Men har blir allt ganska snurrigt, det ar sa varmt pa dagarna att man hittar pa grejer pa kvallarna istallet. Igar gick jag pa en timmes massage kl 23, i forrgar at jag pad thai i ett gatukok halv tolv, pa stranden ar det roj varje kvall och i alla restauranger visas filmer sa man latt fastnar dar. Dessutom ar det sjukt varmt i min bungalow, aldrig under 30 grader sa jag sover inte helt hundra. Imorse vaknade jag vid 8 men var fortfarande helt slut plus att regnet oste ner sa jag somnade om och vaknade kvart i tolv...:) Det positiva ar att det inte kommer bli sa svart att stalla om sig till svensk tidszon nasta vecka, jag lever ju redan i den:)

Imorn sticker jag till en mindre o, Koh Tao, dar jag ska snorkla hela dagarna. Gjorde forresten det igar for forsta gangen nagonsin, saaa fint att simma med fiskarna! Och den dar on ska vara annu finare sa jag ser fram emot det. Red elefant igar ocksa, forst i en san elefantsadel och sedan fick jag hoppa ner och sitta direkt pa huvudet!

Det ar lite sorgligt for alla man har lart kanna under veckan borjar aka harifran. Alla byter facebookadresser och telefonnummer for att kunna halla kontakten. Det positiva ar att det ar riktigt lugnt och skont har pa Phangan nu, jamfort med i borjan av veckan under Full Moon nar det var helt hysteriskt.

Stranden ar val fortfarande blot efter regnandet men jag ska ge den ett forsok! kram

1 kommentar:

hkan sa...

Gillar du att snorkla utan att behöva åka båt ut till reven måste du kolla in Aow Leuk. Kanske finns det någon bungalow ledig på http://www.aowleuk2.com/