26 okt. 2008

Linköping igen

Nu har jetlagen börjat ge med sig och jag är hyfsat pigg på kvällarna igen. Det är väldigt skönt att vara hemma och komma in i en hyfasd vardag. Jag hade en toppensemester, det var två av de roligaste och mest spännande veckorna någonsin (framförallt simmandet med valhajen!). Samtidigt är det rätt skönt att slippa den tryckande värmen (ingen risk för sån här:)), det stekta riset, det ständiga matoset och alla påträngande försäljare... Jag blev förvånad när jag mitt i natten kom fram till resecentrum och gick förbi taxibilarna utan att alla förare försökte ropa dit mig och ge mig ett alldeles för högt pris som sen skulle prutas ned...:)

Sista dagen av semestern. Jag började med fysträningen i fredags och sitter här idag med kraftig träningsverk, två veckors uppehåll satte sina spår...:) Golfen däremot sätter alltså igång imorn, jag hoppas på hyfsat väder. En vecka till hemma väntar och sen sticker jag till Marocko för en inbjudningstävling.

Nu ska jag montera en IKEA-hylla, lycka till! :)

Inga kommentarer: