3 juni 2008

Två dagar hemma

Tittar ut genom mitt köksfönster och ser St Larskyrkans torn där borta i skymningsljuset. Mina två dagar hemma i Linköping har gått rekordfort och om några timmar är det dags att åka vidare igen. Igår var en annorlunda dag, då jag först blev sminkad och stylad och sedan fotograferad av LKPG Magazine. Numret kommer ut i slutet av månaden... Därefter gjorde jag en fotografering med Sportmagasinet, som kommer ut ungefär samtidigt. Fotomodellyrket är inget jag ska satsa på när jag blir stor, om nu chansen skulle dyka upp. Väntan, väntan och väntan medan kamerorna och ljuset riggas, sedan någon bild, en liten ändring och mer väntan. Gårdagen var alltså en lång dag men jag ser fram emot att se bilderna!!

Idag inledde vi dagen (Andy är oxå här) med ett frukostmöte med en förhoppningsvis blivande sponsor och sen gick jag en lång shoppingrunda på stan. Det är så sällan jag hinner shoppa nu för tiden, så när det blev några timmar över idag var jag inte sen att passa på. På eftermiddagen spelades en prestigefylld kamp mellan team Wahlin/Danewid och föräldrarna Wahlin, där de yngre gick som segrare ur matchen. Tack för motståndet mamma och pappa!! :)

Avnjöt nyss årets första Bosses glass. Jag är fullt medveten om att det är illa att ta den första i början av juni, har inte ens en vettig bortförklaring. Men men... nu är premiären gjord iaf...

Sticker som sagt iväg imorn igen, denna gång till Holland. KLMs flight till Amsterdam och sedan tåg ned till Eindhoven. See ya!!

2 kommentarer:

Petter sa...

Lycka till i Eindhoven!

Anonym sa...

Sportmagasinet, minsann. Det känner man ju igen... =)

Ska hålla ögonen öppna.

Ha en bra sommar.
/Henke