9 juni 2008

Barndiabetes

Nyss hemkommen från en dag med Barndiabetesfonden. Vi spelade en tävling på Landeryd där företag fått köpa lag och på så vis stötta fonden, och som "krydda" deltog ett flertal kändisar. På kvällen var det prisutdelning och middag på Frimis. En mycket trevlig dag! Det känns dessutom riktigt bra att kunna bidra till att forskningen får mer pengar!

Nu måste jag lägga mig och försöka somna, för ruggigt tidigt imorn ringer väckarklockan. Skyways flyg till Köpenhamn kl 06.20 och därefter vidare till Faro i södra Portugal. En tredagars väntar. Jag ser fram emot att åka iväg. Jag har ju faktiskt varit hemma i ett helt dygn nu :)

Om två veckor blir det volley, eller hur!? :)

Johnny - nytt bett?

3 kommentarer:

Petter sa...

Värst vad du får flänga fram och tillbaka över europa. Hoppas att du hinner fram innan Sverige spelar ikväll =)

Lycka till i Portugal!

Unknown sa...

Lotta... akta dig.. Jag filmade två slag inne i Peter Linds hemliga studio idag... sen gick jag ut.. Jag är alltså redo!!!! /Johnny

Petter sa...

Bra avslutningsrunda! Vad var grejen med 14:nde hålet? Såg inte ut att vara ditt favorithål. Verkade väldigt smalt och långt.
Grattis till 7:nde platsen!