15 juni 2008

Sjunde plats

Antligen har jag nu, pa sondagen, kommit at en dator sa att jag kan skriva lite har. Veckan har tillbringats i Portugal med pappa som caddie, eftersom Andy ar hemma och spelar en tavling (Hoppas du inte gjorde fler an sju birdies idag!! :)), och mamma som caddiens caddie. Solen har stralat hela veckan och jag har spelat battre for var dag. De forsta tva dagarna kandes spelet bra, men jag fick inte riktigt till scoren som jag kande att jag kunde. Idag gick det dock min vag och jag slutade pa -6 for dagen och -12 totalt - sjunde plats. Skont att fa till en bra score idag och en bra placering igen efter tva veckor med placeringar lite langre ner i listan (30 och 15).

Nu ska vi aka hem och ata middag i var mysiga portugisiska by, och imorgon flyger jag vidare till Teneriffa. Puckad som jag var nar jag bokade flyget tog jag en senare flight, sa jag maste aka med bussen vid sju och sedan spendera ett antal timmar i Sevilla innan flyget gar vid 16. Hoppas dock kunna lamna bagaget och agna dagen at shopping...:)

Ok Johnny - nytt bett pa samma villkor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Taget!! Har vässat närspelet nu, grymt!! Ska bara göra några smärre justeringar från tee.... så är saken klar!! /Johnny