29 juni 2008

70

Fyra birdies och två bogies, 70 slag. I fredags var timingen i svingen rätt borttappad, men den var skönt nog tillbaka igår så jag slog en hel del bra slag. Puttningen kändes också bra men det var inte många puttar som gick i. Anna Nordqvist satte banrekord på norra med 68 slag, gissa om det svider! :) Nu gäller det att gå ut och krossa banan på SAS Masters (Sverigetouren) i september. Jag måste ju inneha banrekordet på min egen hemmabana!! :)

En ledig söndag. Eftermiddagen kommer tillbringas i en solstol hemma i Vidingsjö. Inte många veckor kvar i huset innan mamma och pappa flyttar. Usch vad jobbigt det är! Mitt hus!

Nu ska jag sticka ut och springa. Sega ben efter för få timmars sömn...

1 kommentar:

Jörgen sa...

Träffade din medspelare Emma ihelgen genom Robert.
Han och jag ska försöka se till att bilda hejarklack i september.
Som de basketspelare vi egentligen är får vi väl öva på att hålla en lite lägre profil som åskådare än vi är vana vid...