6 juni 2008

Nationaldag

Helgdag i Sverige - Annas caddie Neil tyckte att han, som caddie till en svenska, borde få ledigt...:) Andy och jag hade dagen till ära varsin tillfällig Sverigetatuering, mycket fint! Det var dock inte många av de andra spelarna som kom ihåg vilken dag det var. Inte så lustigt, dels blir man ganska veckovild när man ligger ute så här och sen kan man tyvärr knappast säga att den svenska nationaldagen är speciellt stor. Hur som helst spelades det lite golf idag också, jag gick två under par, även om resultatet på nätet visade ett över. Spelet kändes bra och jag hade en positiv känsla.

Nu har vi just ätit på en kines-thai-japanesrestaurang (japp, tre i en) och jag har nu fixat lite administrativt arbete också. Ska strax gå upp och duscha och sova inför den ganska tidiga morgonen imorn.

Vi spelar förövrigt med Gwladys Nocera och hennes caddie Raf (som Andy bott med några veckor) för sjuttioandra gången. Njae, kanske inte riktigt så många gånger, men det har varit flera veckor i rad nu. Vi bara garvade när vi såg den här tävlingens startlista. Jaja... de är trevliga så det går bra... Har Schweizrundan i färskt minne när vi taggade varandra och gjorde 17 birdies i bollen. Jag gick på 66 och hon på 62. Ganska coolt faktiskt.

Jag ska försöka kurera min hals som gör riktigt, riktigt ont. Undrar om en megaförkylning är på väg att bryta ut... Gör det nu i såna fall så jag blir frisk snart!! :) Sov så gott!

Inga kommentarer: