28 feb. 2012

Förlust

Oj vad dagarna springer iväg.. Idag vaknade jag tidigt så jag satte på mig träningskläderna och gav mig ut på en morgonpromenad. Gick runt på grusvägarna på kullarna intill banan, mycket upp och ner var det! Stack ut till banan och fortsatte att träna på svingen och wedgarna. Har gjort några ändringar med båda, och det har redan blivit bättre även om det är många, många timmars träning kvar innan det kommer att sitta helt. Efter en lång lunch där vi fick sällskap av nyanlända Robin och Henke, samt mamma och pappa som spelade en tidig runda på en grannbana, blev det en tuff match på korthålsbanan. Den avgjordes först på tredje särspelshålet där jag och Niklas förlorade mot Gustav och Malin. Främst mot Malin, som satte det mesta idag :)

Kommer hålla alla tummar och tår för LHC ikväll.

Kamerans batteri är finito så jag fortsätter med nostalgibilderna från datorn :)


Dubai, Dubai... Miss you

Miss you too. Snart så..!

Hopp på Irland

Jag och extramamma! I Tyskland.

Världens sötaste och snällaste lamm

Gibraltar i höstas

Inga kommentarer: