26 feb. 2012

Bildmaraton


Undrar om man kan ha det så mycket bättre än såhär? Härligt, fint väder varje dag, golf från morgon till kväll, god mat lagad av mor och far, 100% vunna tävlingar mot "di andre" proffsen och inget att bekymra sig över. Inga möten, ingen post, inga måsten. Allt sker i spanskt "mananatempo" och tjaaa.. tror jag skulle kunna ha det såhär jämt! :)


Imorgon ska jag på massage. Blir spännande, man vet aldrig om kommunikationen funkar som den bör göra. Min spanska är ytterst basic och ofta är massörernas engelska (och svenska) på samma eller ännu lägre nivå. Well well.. man kan ju alltid peka och köra teckenspråk :)


Hittade några gamla bilder på datorn :)




Från min lilla Thailandsresa 2008 när jag stack iväg själv, "backpackade", träffade en massa kul folk, dök och levde livet. Här på Koh Samui...

 Behöver ingen närmare förklaring :) Längtar tillbaka!

Min lillplutt. Saknar honom!

Världens sötaste Ruth! Annas och Eriks lillskruttis!

Trivs bra här i Spanien, men den här platsen är ännu bättre. Åland. I båten på väg ut till en holme för en slapp eftermiddag.

Finland.. Kan det vara Åbo? 

Jag och bästa Helena i Dubai

Min älskade familj

Under min korta karriär som hockeystjärna



1 kommentar:

Anonym sa...

Thailand verkar intressant efter dagens snöfall i Stockholm :)