11 feb. 2012

Blue sky

Startade dagen med en löprunda. Sprang först min vanliga sväng och fortsatte sedan upp på "berget" som ligger bakom husen. Efter att ha tagit mig fram på grusvägen bland de stora stenarna öppnade sig en underbar utsikt över havet, fälten och flygplatsen.. Nästa runda kommer definitivt gå där. 

Imorgon tänker jag åka en tur med bilen för att reka. Jag minns nämligen att jag för några år sedan sprang på ett ännu finare ställe, på en grusväg intill en klippvägg som stupade ner mot havet. Älskar känslan av att man är helt ensam, det enda som hörs är havet.


JAG SLOG TRE BOLLAR IDAG!!! Såååååååån lycka! Det var halvfjuttiga slag, vågar inte sätta fart på klubban än. Men ändå. Och det kändes ingenting i ryggen! Låg på handduken mellan slagen och stretchade. Livrädd att slita upp skadan igen! :)



Vi var rätt ensamma på rangen nu på eftermiddagen. Bättre kan det inte bli!



Hela gänget är med såklart ;)


Lycka!


Imorgon ska jag ha vilodag. Ett av mina mål i år: att våga vila! Istället blir det marknad, slappande och plugg!

Inga kommentarer: