9 dec. 2011

Två dagar kvar

Äntligen var tävlingen igång.. Har väntat, väntat och väntat. Inledde med birdie och kom till slut in på +1. Gjorde som Alex Norén på Bro Hof, droppade för ospelbar boll, ut på en väg. Bollen studsade iväg två gånger så jag fick placera på vägen. Den hann ligga stilla och domaren godkände, därefter började den rulla. Den slutade i kanten på andra sidan vägen. Tur var det, annars hade jag troligen fått slå från vägen. Tyvärr klantade jag mig med puttningen där, så det blev ingen bra utdelning i alla fall, men alltid kul när studs och rull går åt rätt håll. Många låga scorer, imorgon ska jag ge allt. 

Var ute och fotade efter rundan och träningen:


Klubbhuset



Baksidan av klubbhuset 



Nians green 



Me 


 

Tog dessa två bilder på väg hem från banan. Etta inte sitta högst upp på det där lasset. Snygg lösning med elsladdarna på den nedre. Lyckades pricka in en väldigt ovanlig, lugn stund i korsningen. Händer typ aldrig.



Jag utanför hotellet. 


Har noll julkänsla. Det här trädet i receptionen hjälper liiiiite.

Önskar mig för övrigt en ny liten kamera. Min nuvarande håller på att tacka för sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en spännande elanslutning även på bilden med lasset! Bra spelat idag - känns som om du har många birdies och låga scorer på gång. Jag känner igen kontrasterna mellan det enormt påkostade och det otroligt fattiga och skitiga livet i Indien. Vi satsar på att följa med till nästa års tävling, så vi får se det live igen. Kram M

Anonym sa...

Stabilt spelat idag med! Håller tummarna för många birdies imorgon! Kram

Anonym sa...

Kämpa Lotta. Håller tummarna för dig. I med puttarna nuuuuuu.
// Tonny