21 dec. 2011

Snart jul ju

Här intensivladdar jag för julen. Har huggit (eller sågat för att vara exakt) en gran, släpat in den i lägenheten, lyckats skruva fast den så den står hyfsat rakt, klätt den och alltså förvandlat den till en julgran. Några paket har slagits in. Panik. Har massor fler att köpa och slå in. Sista minuten som vanligt. Julmusik på spotify. Levande ljus. Snart kommer bästa vännen och då ska här bakas pepparkakisar, göras julgodis och ätas gröt. Hoppas verkligen att julkänslan kommer snart för den är fortfarande noll...:(

När jag och Linda gav oss ut på självmordsuppdrag genom att åka till ett shoppingmall i rusningstrafiken i Indien spelade jag in denna film med mobilen. Det är inte mitt livs bästa film, det erkänner jag, men lyssna och kolla. Tuuuuut.


Har ont i hela kroppen efter att ha kört bra pass på gymmet de senaste dagarna. Jag har ställt golfklubborna längst in i garderoben (där kommer de få stå resten av året:)) men fysträningen kan jag inte lägga på hyllan. Så är det att vara träningsnarkoman :)

Kom igen nu Pohlman och ge hela Sverige en jäkla massa snö. Särskilt i norr!!!

Inga kommentarer: