3 dec. 2011

Tonfiskdiet

Idag tog vi lite sovmorgon, tränade två timmar på förmiddagen, en timme efter lunch och sedan gick vi vidare till gymmet och körde ett bra pass. Jag har en sån sjuk träningsvärk efter de senaste dagarnas gymmande så jag har svårt att svinga innan jag är helt uppvärmd, svårt att gå i trappor och lika svårt att ta av mig en tröja :) Idag kände jag av ryggen lite igen tyvärr, men jag har kunnat träna riktigt bra de senaste dagarna. Jag hoppas att värmen de kommande två veckorna läker ryggen helt så att jag kan sätta igång med hårdträning efter jul...

Imorgon har vi starttid 7.20 (yes, 7.20!) på Emirates, vår tävlingsbana... När vi kommer in lär vi få spurta till omklädningsrummet för en snabbdusch innan vi åker mot flygplatsen. Flyger till Indien på eftermiddagen. Ska bli spännande att se New Delhi, har bara varit i Bangalore tidigare.

Köpte nyss ett antal burkar tonfisk, min diet lär bli ris, bröd, proteinpulver och tonfisk. Smaskigt. Livrädd för att bli matförgiftad. Funderar på att ta efter Anna Tybring som förra gången hade med sig whiskey, som vi tog en smutt på varje kväll. Då höll vi oss friska... Linda har med sig antimagsjukekapslar från apoteket, men det glömde jag, så jag får köra specialdieten istället ;)

Nu ska vi sova. Godnatt från Dubai!

Inga kommentarer: