15 dec. 2011

Flight control

Hann aldrig blogga igår. Har fullt upp med intervjuer, träning och vila efter rundan. Vi åt middag i mysiga Madinat. Alltså, jag älskar verkligen Dubai. Kunde lätt tänka mig att bo här under vintern. Träningsläger här under våren är ett måste!

Jag är helt fast i ett spel. Flight Control. I iphonen. Vill inte åka till banan på morgonen, inte lämna soffan för middag på kvällen eller lägga ifrån mig telefonen när det är sovdags. Så jäkla beroendeframkallande.

Två dagar kvar hörni. Jag ligger sexa tror jag och spelet känns bra. Skulle betyda så sjukt mycket om jag kunde få avsluta den kämpiga säsongen på ett bra sätt. Få ta med mig en positiv känsla in i vinterträningen och nästa säsong. För då ska jag vara tillbaka, i topp. Vara med och fajtas om vinsterna. Med rätt och hård träning vet jag att jag kan.

Längtar till julafton. Och nyår.


Svenskboll imorgon med Lollo och Pernilla. Kul! Hoppas många kommer och hejar på oss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör hårt Lotta!!