26 dec. 2011

Mot Norrland

Sitter i skycity på Arlanda, redo att åka till Norrland!! Längtar verkligen! Kommer fira nyår på ett par skidor i en nypistad backe:)

Har haft en underbar jul med familjen. Lugnt och skönt. Blev faktiskt två julaftnar, en med familjen och en extra med mormor igår. Härligt att dra ut på firandet så mycket som möjligt:) Men hjälp så mycket man äter. Särskilt godis. Jag åt choklad ur aladdinasken som om det var det sista i matväg som fanns på jorden. Fast jag är lite ursäktad (tycker jag), har ju typ 13 jular utan godis att ta igen:)))

Det är skönt att vara ledig men jag börjar känna mig riktigt sugen att komma igång med golfträningen igen. Träningshelg i Skåne är redan inbokat så fort jag kommer hem från norr.

Nu ska jag kika lite i butikerna här... 2.5 h till avgång...

Ciao!

Inga kommentarer: