19 apr. 2011

Vad är en rut-sch-kaaana? ;)

Long time no see...

På sistone har jag tränat, ridit, grillat och njutit av vädret. Är sugen på att skaffa en egen häst men först bör jag kanske lära mig att rida ordentligt haha :)

Idag har jag tränat, ligger nu utslagen i soffan och har ont i varje muskel. Inledde dagen på gymmet där jag tangerade perset på chins. Gött! Fokuserade på benträningen, vilket lär kännas imorn eftersom det var ett tag sedan jag körde knäböj och utfallssteg. Det har blivit lite sisådär med frekvensen i träningen på grund av allt flängande på sistone, men nu ska det bli ändring på det. Kommande veckor blir det hårdträning!

Det blev 18 håls spel på norra också. Och vet ni vad! En av mina medspelare gjorde HIO!! Stort grattis igen! :) Jag spelade med 13 nya klubbor (!), eftersom jag har nya järn, träklubbor och två nya wedgar plus att jag bytte ut min gröna MLA-putter mot en rosa. Den enda klubba jag behöll var en gammal wedge, men även den kommer att bytas ut inom kort. Det är rätt läskigt att spela med nya grejer men de skötte sig fint så jag är nöjd :)

Nu ska jag släpa mig in i duschen. Ciao!

Inga kommentarer: