22 apr. 2011

Träning från morgon till kväll

I två dagar har jag ägnat mig åt favoritjobbet. Inte svårt att njuta när det är så underbart väder! Igår blev det träning på förmiddagen och 18 hål på Vesterby på eftermiddagen. Avslutade dagen med en ansiktsbehandling hos duktiga Jessica :) Idag var jag på plats när gymmet öppnade på morgonen och efter ett bra träningspass stack jag till Vesterby igen. Blev en del träning och sedan 18 håls spel. Nu ligger jag i soffan med trötta fötter och ben. Imorgon blir det träning och spel från morgon till kväll. Passar på att köra extra tufft den här veckan, nästan alla jag känner har flytt staden så jag kan lika gärna ligga hemma, söndertränad, om kvällarna istället för att vara social :) Fast nästa vecka - då vill jag hitta på saker igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad påsk! Kram från familjen på Åland