20 apr. 2011

Godisgris

Jag fick ett enormt stort och fint påskägg av mamma, fullt med gott godis. Egentligen skulle jag inte få börja äta förrän till helgen, men jag gjorde ett smart drag. Köpte ett ägg med mammas favoritgodis och föreslog en deal. Taget. Nu går jag och mumsar hela tiden. Fick lite hjälp häromdagen men jag jobbar på rätt bra själv. Inte så värst mycket kvar, huu, vad mycket jag har ätit ser jag nu. Men så fort jag får dåligt samvete tänker jag på att jag ju har 15 års godisuppehåll att ta igen. Och inte hade jag några hål i tänderna när jag var hos tandläkaren häromdagen. Så, äh, jag tar några bitar till ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste erkänna att jag åt det sista i mitt ägg igår! Men ett nytt med godisägg och marsipankycklingar väntar =) Det får bli många promenader, golfrundor och mycket trädgårdsarbete för att bli av med kalorierna. Men ibland måste man ju få frossa! Kram