26 apr. 2011

Planering

Har haft två mysiga dagar med Daniel. Igår kväll grillade vi på balkongen med Carro, Zacke, Jessica och Tony. Avslutade med ett ordspel där vi tjejer totalkrossade killarna :)

Nu sitter jag och försöker planera och strukturera mitt liv. Dagarna går väldigt fort och jag hade missat att nästa tävling spelas om bara två veckor :) Ändring i schemat alltså. Blir inte spel i Turkiet utan jag kör Nordea Tours Mölle veckan därpå istället. Anledning: solen. Jag ser fram emot att börja tävla och hoppas att vi har mer tur med vädret än förra året på samma bana, då det blåste storm och regnade i sidled.

Kommer fortsätta träna riktigt hårt kommande veckor. Förra veckan var riktigt givande och kul, mycket spel och bra resultat. Mer sånt! Morgondagen ska jag starta på gymmet och sedan blir det golfträning innan jag ska spela med ett stort gäng vid 17.

Lär blir en del häng i stallet framöver eftersom Carro har köpt en ny häst. Ridning, min nya hobby :)

 Matte saknar Flika och det gör jag också :(

Jag hittade den här bilden på datorn och blir så sugen på lussebullar!!

1 kommentar:

Packelina sa...

Du får komma och rida hur mycket du vill. Fina Flika har det bra men jag saknar henne så det gör ont<3