24 apr. 2009

Vilken överraskning!

Stod på rangen kl åtta imorse när en av caddiesarna klev fram och såg extremt allvarlig ut. Sedan sprack han upp i ett stort leende och sa att jag hade en "big surprise" att vänta.. I samma ögonblick dök mamma och pappa upp!! Gissa om det var en överraskning!! Så himla kul, jag blev så glad att ögonen fylldes av tårar! Vi har inte setts på mer än en månad och stöd från de största supportrarna är alltid lika skönt! Så hela rundan följde de oss med svenska flaggor och pappas blågula Pumakeps :)

Carins man Stefan kom hit igår kväll så inspirerade av sällskapet spelade vi mycket bättre idag. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min egen insats, det var som natt och dag jämfört med gårdagen. Det lååånga rangepasset igår gjorde nytta, jag slog bollen mycket bättre och limmade ett par längre slag. Putterbytet gjorde också sitt, fick mer självförtroende och slog därför färre antal puttar:)

Tränade ett tag efter rundan idag och fick även en ond men bra massage. Nu sitter jag här på hotellrummet och ska fixa lite med den administrativa sidan av proffsyrket..:) Ikväll är det jippotävling i marinan, där vi ska slå wedgar in mot en ö-green. Ska bli skönt att lämna den här resorten för några timmar, har ju inte varit härifrån sedan i måndags..

Inga kommentarer: