26 apr. 2009

Åtta

Så var veckan över.. Den började ganska ringrostigt men efterhand har det gått allt bättre. Idag är jag riktigt nöjd med mitt spel, jag slog bra slag, hade skön känsla vid puttningen och var fokuserad hela vägen samtidigt som teamet Wahlin/Syvertsen hade väldigt kul. Tack Nico för en bra första vecka, nu ska vi bara öka!! Vi slutade på åttonde plats, med bud på mycket bättre. Idag gick puttarna inte i, så om hälften av dem hade gått i, är vi inom topp 5. Men men.. så är det ibland, huvudsaken är att det känns bra inför kommande tävlingar..

Kom just tillbaka från gymmet där jag körde ett lite tyngre styrkepass. Har fokuserat på golfträningen den här veckan så fysbiten har blivit lite lidande, så det var väldigt skönt att ta i ordentligt.. Nu ska 3/4 av lag Sverige äta middag på hotellet, Stefan åkte just hem.. Imorgon ska jag utmana mor och far på El Plantio innan vi flyger hem vid åtta på kvällen. Väldigt segt att inte få åka härifrån direkt, som man alltid vill efter tävling, men det fanns tyvärr inga flighter. C´est la vie. Ska bli kul att spela med dem iaf, händer ju inte så ofta nu för tiden! Kram!

Inga kommentarer: