19 apr. 2009

Golf

Brrr.. idag var det läskigt kallt att träna. En sån där dag när man önskar att man hade ett vanligt jobb och därför var ledig en söndag och kunde stanna inomhus. Men no no, jag stod på övningsfältet i två timmar med händer kalla som isbitar och försöker nu få upp värmen igen.. Sorry att jag klagar, men det var verkligen grymt kallt! Får köra ett tungt pass på gymmet sen så kroppen blir varm..

Imorgon är det äntligen dags att åka iväg på tävling igen! Abstinensen har börjat smyga sig på den senaste tiden så det ska bli otroligt kul att börja tävla igen! Den här tävlingen är European Ladies Cup, där jag och Carin Koch ska representera Sverige, på La Sella en timmes bilresa norr om Alicante. Tävlingen innebär även premiär med nye caddien Nico!

Har spelat en hel del den här veckan, på Vesterby och Landeryd. Häromdagen hade Daniel och jag en jämn match, som jag till slut (efter muta ;)) vann.. Kan nog få det riktigt tufft i sommar :)

Måste packa väskan nu, mindre kul. Hörde att det var ganska kallt där nere också, så jag måste nog planera om lite, har ju bara lagt fram kjolar och kortärmat..:)

1 kommentar:

Lotta R sa...

Nu börjar det...hurra! Yo go girl!!! :D