7 apr. 2009

Thailand de senaste dagarna

Åh så skönt det är med aircondition! Har just spelat en runda på Laguna GC och det var lika varmt som vanligt, det känns ungefär som att spela i en bastu med solsken. Tränade puttning efteråt, men kroppen kokade direkt så det blev inget långt träningspass... Nu sitter jag på hotellrummet och kyls ner igen..

Sedan sist har vi varit inne en sväng i Phuket Town, som väl inte riktigt var som vi trodde. T.o.m. McDonaldsskyltarna var på thai och mitt i allt blev vi skjutsade av en taxichaufför till en restaurang långt iväg från all civilisation, det hela slutade med att vi åkte tillbaka till Patong Beach och åt middag.. Där har vi varit de flesta kvällarna, ätit och fått massage. I lördags åkte vi iväg på en endagstur till PhiPhi-öarna, väldigt vackert men för mycket folk..

Jag har som vanligt blivit matförgiftad, så i förrgår och igår låg jag mest inomhus och vilade. Idag är jag fit for fight igen även om kroppen är lite halvseg. Tre dagar återstår av vår resa och det blir två rundor golf till och kanske nån mer utflykt.

Inga kommentarer: