8 apr. 2009

Handmassage

Vi var på massage igår.. 45 minuter fot, 15 hand och 30 rygg ingick för ca 150 kr. Sjönk ned i en skön fåtölj under fotmassagen och låg och njöt när thaitanten jobbade med min vänstra fot. Plötsligt var det så dags att sätta sig i ryggmassagestolen. Upptäckte då att min klocka inte längre satt på armen och försökte komma ihåg när jag tagit av mig den. Hann börja fundera på om jag tappat den och borde passa på att köpa en ny.. Ryggmassen gick fort, tanten gav mig min klockan (!) och smög iväg.. Vände mig mot Daniel och frågade om det inte var dags för handmassagen, som jag sett fram mest emot, men fick ett stort garv till svar. Min tidiga uppstigning och golfrunda i värmen slet tydligen hyfsat för jag lyckades sova mig igenom den högra fotens massage och en hel hand- och armmassage :) Så imorn ska jag ta en extra handmassage så att jag får njuta av en sån också..:)

Inga kommentarer: