15 maj 2008

Vesterby

Spelade på Vesterby idag, första rundan sen Turkiet. Premiärspel på de sista nio hålen, måste säga att jag gillar dem mer, riktigt fin utsikt där nere vid sjön. Vann över pappa, viktigt!
Imorn är det dags för intervju nummer fem och sex den här veckan. Känns som om jag säger samma saker till alla journalister, får väl börja hitta på grejer så det blir lite variation...:) Tänk på det nästa gång ni läser nåt om mig, är det sant eller ej? Hihi...
Fick bekräftat idag att jag är med i Evian Masters i juli. Fatta vad kul! En lyxvecka med världens absolut bästa spelare. Det blir ett ganska tajt spelschema då med de största tävlingarna (Evian, British och TPC), så det lutar åt att jag hoppar över Italientävlingen veckan innan. En chans att hinna vila, träna och njuta av den svenska (och åländska) sommaren!
Nej, nu ska jag lägga mig så jag är fräsch vid morgondagens aktiviteter. Lägger upp några bilder från dagens spel.

Annorlunda avslutning pappa:)













Mamma på Vesterbys 17e








2 kommentarer:

fredde sa...

+Ja du Mats har svingen blåst bort eller haa hha

det var nog en svår match lotta
Vill du ha mer tryck i slagen så är jag här med driven o väntar.
hhaa hhaa
MVH
fredde

Anonym sa...

Hur kan bara en kommenterat dessa bilder??
Gun, man ser ju var Lotta fått sna bra grunder ifrån!
Mats,man ser ju varför det står 0-4.... Ser fram emot en go lunch i Frankrike.

MVH

PWAD