9 maj 2008

Fortsatt ledning

Sitter bland nio kuddar i hotellsängen och pustar ut efter ännu en rolig dag på banan. Jag vet att jag leder med många slag men det är inget som spelar någon roll. Andy och jag ska fortsätta på samma spår och fokusera på vårt eget spel, det har ju funkat hittills...

Mina klubbor är ute på vift just nu. Jag hoppas de sköter sig så att Andy vinner över Marianne Skarpnords Petter och en tysk journalist som följt vår boll i två dagar. Själv har jag tränat på gymmet och fått en massa träningstips av en tjock ryss. Kommer dock inte att ändra på min träning:). För nån timme sen stötte jag ihop med hotellägaren, som letade efter mig. Jag, som vanligt rastlös och på väg till golfbanan för att psyka grabbarna, var inte direkt finklädd eller ens duschad efter gymmet. Vi hamnade i varsin fåtölj och beställde färskpressad apelsinjuice. Efter en stunds snackande kom ett tv-team och plötsligt blev jag intervjuad av turkisk tv...:)

Lycka till i tävlingen imorn mamma och pappa! Och hälsa tillbaka till mormor! Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ledningen. Hoppas verkligen att den håller i sig. Visa att folket från Linköping kan göra sig kända på annat än hockeyn. Spela stabilt igen imorgon.

Jörgen sa...

Grattis till segern! Kul!

Anonym sa...

Hej L8:-)

Grattis igen till segern. Det va grymt kul att se dig när du kom in på 18e kan jag lova. Tror nog att jag till och med fällde en tår. Kan tänka mig att mor och far gärna varit med men det kommer att komma flear segrar..
Vi ses i schweiz om en vecka.
Hälsa mäatarcaddien också och njut i veckan det är du väl värd!!!

Kram
Anna Tybring

Petter sa...

Grattis Lotta!!
Verkligen skoj att du tog hem tävlingen! Fanns en stor bild i DN imorse där det stog att du storspelat. Vilket sätt att vinna på verkligen imponerande att hålla ledningen alla dagar och vinna med så stor marginal!
Fortsätt vinn! =)

Anonym sa...

Härligt seger lotta !!!!!
Nu kommer allt losna i spelet
vi höts