3 maj 2008

Tävlingen är slut

Har just ätit indisk mat på Prestwick Airport. Som vanligt när man befinner sig på de brittiska öarna drar den asiatiska (räknas indisk mat som asiatisk?) maten mest. Nationalrätten här är ju annars Fish&Chips, men efter att ha ätit den EN gång, i Gibraltar, har jag lovat mig själv att inte göra ett nytt försök.

Om nån timme går planet till Skavsta och liksom de senast gjorda hemresorna tar jag nattbussen hem till Linkan och ramlar i säng runt 2... På måndag morgon tar jag tåget till Arlanda för vidare resa till Turkiet. Söndagen kommer därför bli en tvätt- och ompackningsdag, med avbrott för några kompisträffar. Hoppas på lite beachvolley på kvällen - ni är väl på? =)

Tävlingen så... Jag känner mig riktigt frustrerad för mitt spel har känts bra, men scoren har blivit för hög. Vi har kämpat och kämpat men puttarna har inte trillat i och vi har inte fått något gratis. Att sedan avsluta en ok dag idag med en dubbel, blev pricken över i:et. 20e plats med bud på betydligt bättre måste väl ändå anses som godkänt. HIOn i tisdags är självklart höjdpunkten!!

Min bordskamrat här på restaurangen, Anna Tybring, tycker att det ska bli skönt att lämna Skottland och ser fram emot ett soligt Turkiet. Jag håller med...

Inga kommentarer: