23 maj 2008

Minus 6

Uj, vad länge sen jag skrev här... Jag har inte haft tillgång på internet på hela veckan... Nu har jag det, på en restaurang i mysiga Ascona i södra Schweiz. Har just ätit en god pasta och en massa grissini. Kollar på folk som passerar på gågatan utanför och ångrar mig djupt att jag glömde solskyddskräm idag. Mycket korkat! Golfbrännan jag har nu kommer knappast försvinna de här sommaren...:)

Golfen då... efter ett antal regniga dagar sken solen idag och banan torkade upp. Scorerna är riktigt låga, kul! Själv spelade jag stundtals kass golf igår, men fick oförklarligt nog ihop scoren till -1. Jag har aldrig varit så många gånger på fel fairway men ändå gjort par och birdie. Vi döpte det till Andygolf! :) Efter ett rangepass igår kväll, där vi fick bättre ordning på svingen så idag kändes det bra igen. Fem under, totalt sex under. Ligger dock ganska många slag efter ledarinnan (LPGA-spelaren Susann Pettersen från Norge) som är på -14. Andy och jag bestämde just att jag ska gå 62 imorn, så då lär jag komma ifatt lite ;)

Sov så gott!

1 kommentar:

Petter sa...

Suzann verkar ju spela riktigt bra, men du är ju bara ett slag från 4:de platsen och Laura Davies, å det är ju inte illa!
Lycka till imorgon!