12 apr. 2008

Spännande spel

Gick på -3 idag. Var tvärsur när jag klev av artonde green för jag borde ha gjort birdie där också, men putten smet vid sidan om. Jag spelade stabilt och puttade riktigt bra. Det var ju pro-am idag och vi hade turen på vår sida. Tre trevliga och relativt duktiga medspelare som hade koll på läget och var tysta när de skulle. Skönt! Med 68 slag ligger vi på andra plats så imorn går vi i ledarboll med spanska Tania som hade 67. Jakt!

Häromdagen spelade Andy och jag match på banan. Bettet var en middag, så vi tog det stenseriöst. På sextonde green hade jag chansen att jämna ut men putten stannade kort i linjen. Förtvivlad ramlade jag ihop på green och självklart var Andy snabbt framme med kameran.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hade 63 slag på tävlingen Eckerö Ladies Open på Ålands GK för några år sedan. Det är banrekord på Slottsbanan.