9 apr. 2008

I Alicante

Nu har jag antligen tillgang till en dator igen, hoppas det ar ok att det inte blir prickar over a och o...=)

Efter tavlingens slut i sondags akte pappa och Andy till Real de Faula, en bana i Benidorm, och spelade. Jag hoppade pa efter nio hal, hade noll forvantningar eftersom jag alltid brukar spela kass nar tavlingsfokuset slapper. Meeen... gissa vem som vann! =) Kul att antligen fa spela med pappa, det var valdigt lange sen.

Igar spelade vi pa El Plantio. Jag och Andy i lag mot Gustav Adell och Christian, en svensk kille som bor i Torrevieja. Vi krossade motstandet och jag lag sex under par efter 16 hal. Slog ett daligt inspel pa sjuttonde sa slutresultatet blev ngt samre men anda grymt skont att fa en lag score i kroppen! Nu vet jag att jag kan slanga i manga birdies!

Nu vantar en lang resa (6-7 h) upp till en golfbana i Emporda, norr om Barcelona. I helgen ska jag spela en Pro-Am dar. Tur att vi ar tva som kan kora och att vi har manga bra cd-skivor i bilen...

Inga kommentarer: