16 apr. 2008

Pro-Am

Det har framförts klagomål från caddien att jag aldrig skrev resultatet i fredagens match. Jag tyckte att det räckte med bilden, men ok, för att undvika eventuell framtida hämndaktion erkänner jag att jag förlorade. Middagen som var bettet avnjöts i söndags kväll på vägen från Emporda nånstans i närheten av Barcelona.

Sitter vid ett bord på klubbhusets terrass med mina Pro-Amspelare efter dagens runda. Det var kul att spela Panoramica igen, jag har ju många positiva minnen härifrån. Nu gäller det att gå ut med ödmjuk inställning och ge järnet! Det ska bli superskoj!! Vi är ruggigt taggade!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta.
Vad tyckte du om Panoramica? Jag var där och spelade en runda för ca två veckor sedan. Då var den i ganska bra skick.
Tyvärr blev det flera "bolltvättar" på korthålen, för vår adamer. Annars var banan i bra skick.
Emporda har spelats ett antal gånger. den är ganska fin den med.
Hälsning Jan S

Petter sa...

Hej Lotta,
Hur känns det efter tävlingen? Är du nöjd med 10:nde platsen? Grattis iaf top 10 är ju alltid bra!
Grymt starkt att avsluta med en eagle! Synd bara att det blev så många bogeys på första rundan.
Ska du spela i Skottland nästa helg?
Hälsningar
/Petter

Anonym sa...

Jag gillar verkligen Panoramica. Det är en kul bana där det är drivern som gäller från tee hela vägen. Bara att drämma till... Sen blev den riktigt svår i den starka vinden, en helt ny bana.

Ja, nästa vecka sticker jag till Skottland. Måste boka boende och hyrbil, ute i sista minuten som vanligt...=)