6 feb. 2008

Ont i ryggen

Just nu kanns det som om jag bara skriver trakiga nyheter, men denna gang ar det verkligen befogat. Igar kvall gick jag o Karin Sjodin, som jag bor med den har veckan, nerfor en regnblot trappa har pa hotellet o ratt som det var forsvann fotterna under mig, jag gjorde en dubbel mollbergare o landade med ryggen mot ett trappsteg. I fallet tog jag emot mig mot den skrovliga vaggen med vansterhanden medan armbagen slog i trappan. Summen av det hela blev en omplastring av snalla extramamman :) Johanna Westerberg som ar lakarutbildad (medan jag lag med fotterna hogt for att inte svimma) samt en svullen armbage o en rygg som under kvallen gjorde mer o mer ont. Imorse fick jag behandling av en sjukgymnast o har sedan forsokt trana under dagen, men det gor ont nar jag svingar. Om tavlingen hade varit idag hade jag inte kunnat spela, men jag ska strax pa en behandling till o darefter ska jag blanda vila med varktabletter. Jag ar jatteledsen for det har ar bade min favoritbana- och tavling. Det kanns sa himla typiskt o sjalvklart extra trakigt nar man har akt hela vagen hit till Australien. A andra sidan ar jag extremt envis o kommer inte att ge upp latt.

Maste sticka pa behandlingen nu men jag skriver mer sen.

Inga kommentarer: