13 feb. 2008

Hemma igen

Hemma hemma hemma!! Jag räknade nästan rätt - resan tog 33 timmar. Det var med glädje jag reste mig ur flygstolen när planet var framme i London, efter ett dygns resa från Sydney. Vi lyfte på måndagskvällen o landade på tisdagsmorgonen lokal tid, alltså var det natt ett helt dygn...:) På Heathrow satt det stora reklamskyltar på väggarna där det stod att de jobbar på att förbättra flygplatsen. Tack, det kan behövas. Länge sen jag var med om så seg bagageutlämning o så otrevlig personal. Påminn mig gärna om att aldrig mer flyga via denna flygplats!!

Stortrivs i nya lägenheten. Tack så mycket till la familia för hjälpen med flytten! :) Ska ägna morgondagen åt att måla om efter att ha tejpat o spacklat idag. Nu ska jag sticka till gymmet o köra lätt konditionsträning. Ryggen känns allt bättre även om den blev lite stel av resan igår. Jag är grymt golfsugen så den måste bli helt hel nuuu!!

Inga kommentarer: