8 feb. 2008

Kan inte spela

Ryggen holl inte. Jag borjade varma upp imorse men kande sa fort jag slog pa rangen att det inte var nan ide. Varje sving smartade trots att jag korde langt ifran hundra procent. Med tarar i ogonen fick jag lamna min plats till Nina Reis (jag haller tummarna) som aven lanar Andy. Jag ar riktigt ledsen o onskar att jag inte alltid ska vara sa forbannat duktig o ta trappan istallet for hissen. Det kanns inte rattvist. Jag har sett fram emot den har tavlingen ett helt ar o sa hander detta. Samtidigt ar halsan viktigast o jag skulle aldrig utsatta mig sjalv for san smarta, nar det dessutom kanske finns en risk att forvarra skadan. Jag har just varit pa rontgen, for att forhoppningsvis kunna utesluta andra fel an den skada som muskeln fick. Kommer fa svar inom nagra timmar...

Alla tjejer o caddies ar forresten urgulliga o bryr sig, vilket gor det hela lite lattare...

Nu ska jag forsoka gora det basta av situationen o njuta av Australien de sista dagarna av resan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då vill vi såklart veta hur det gick för Nina Reis?!

Anonym sa...

Nina slutade på 60e plats. Hä är en länk till resultatlistan:
http://www.ladieseuropeantour.info/tic/tmresult.cgi?tourn=TM03~season=2008~