15 mars 2012

Torsdag

Godmorgon! Dagarna rullar på här hemma. Tränar fys på förmiddagarna och har hittills haft fullt upp på eftermiddagarna. Det är mycket som ska komma ifatt när man har varit borta i fem veckor.. Känner att jag valde rätt tid att komma hem, så fint väder som det är och dessutom öppnar Vesterby idag. Jag kan ju inte spela än, just nu fokuserar jag på att bli starkare i bålen så att smärtan förhoppningsvis ska försvinna.


Åkte ut till Landeryd igår för att hämta lite grejer och klev in i shopen där det var fullt kaos, alla nya varor kommer på samma gång. Stannade kvar och hjälpte till att packa upp lite, hade turen att pricka in en supergod fruktsallad, och spanade in en ny putter. Är vääldigt sugen, får se om jag lånar med mig den idag för att testa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att du har haft det tungt med ryggen..själv har jag haft problem hela vintern.(har haft problem i flere år med det blev värre nu). Nu har jag fått hjälp av fysioterapeut för att stärka upp min kropp där det behövs. Jag är överrörlig och därför har mitt bäcken haft problem att hållas på plats.Så nu kör jag massor med stabilitetsövningar. Det tar tid, så man måste tyvärr vara tålmodig..
Ha det gott,
Sussi

Anonym sa...

Det blev visst dubbla inlägg :) men det bjuder jag på :) :)