4 mars 2012

Söndag

Ledig dag. Behövdes efter en vecka med mycket träning. Vaknade tidigt och såg Vasaloppet liggandes i soffan. Efter lunch stack hela gänget in till stan för att åka upp i fästningen (lika fint denna gång!) och sedan råkade vi gå förbi det nya favoritstället inne i stan: italienska glassbaren. Sällskapet har bytts ut: Robin, Henke och Malins bror med flickvän har tillkommit medan mamma och pappa har åkt hem. Jag har därför flyttat in i min tredje lägenhet för den här resan.


Imorgon är det dags för ännu en veckas hårdträning. Ska fokusera på spel på banan, har ju inte kunnat spela så mycket som jag velat innan, pga ryggen. Men nu är den i stort sett bra och jag ska ge mig ut på banan :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

LHC slipper kvalserien :)

Anonym sa...

Så skönt med LHC i elitserien nästa år igen!