2 mars 2012

Dagens

Dagens kommentar: Det regnade tjugo droppar idag. Max. En halvtimme senare kläcker Gustav: "vad grönt det blev av regnet". Helt seriös.

Dagens vinnare: Malin. Satte proffsen på plats på korthålsbanan

Dagens lunch: Sallad till förrätt, fläskkotlett till varmrätt och ananas som dessert

Dagens ryss: Jag sa "privjet" idag till de små ryska systrarna. Första gången vi kommunicerade. De blev knäpptysta, stirrade och gick viskande iväg. En timme senare smög en av dem fram med ett stort leende och drog en harang på ryska. "ne ponemajo" (jag förstår inte) lyckades jag haspla ur mig på knackig ryska. Mer än ett år sedan jag pluggade ju, kommer inte ihåg mer än just det och "hej", ungefär :) Tjejerna verkar överlyckliga i alla fall och resten av förmiddagen log de stort varje gång vi möttes :)

Dagens träning: Teknik- och skruvträning på rangen, wedgar, 9 hål på korthålsbanan och ett rehab- och stretchpass på gymmet

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm icke K.T Kim som gav oss alla en trevlig och rolig lunch=)