22 dec. 2009

Stockholm

Har inte skrivit nåt på ett tag, illa.. Nu får det bli bättring! :) Vi har varit i Stockholm ett par mysiga dagar. Julklappsshopping, Avatar på 3D-bio och asiatiskt julbord på East plus en god födelsedagsmiddag! Det var kul att se filmen i 3D, med ett par snygga glasögon:) Tror det kommer bli den nya grejen i filmvärlden, allt fler filmer lär komma i 3D. Det höjer verkligen effekterna och man lever sig in mer i filmen. Tur att det var mörkt i salongen för jag duckade rätt bra några gånger..:)

Härligt att det fortfarande är så mycket snö! Hoppas, hoppas det ligger kvar några veckor till! Jag måste bara hitta ett par varma stövlar, för just nu blir mina tår till isbitar så fort jag går ut. Spanade in ett par i Stockholm så imorn ska jag ge mig ut på jakt här i Linköping. Undrar om de finns här också.. Korkat att inte köpa dem i huvudstaden..

Harry får dropp i ögat två gånger per dag.. Han hatar att bli fasthållen och springer som en liten stolle i handen. Fick hjälp av Emelie nu ikväll att droppa, tack tack! :)

Imorn blir det den sista julklappsshoppingen. Har några grejer kvar, skönt att man är ute i så god tid.. Men jag vet vad jag ska ha så det kommer nog gå hyfsat fort. Ska köra ett hårt fyspass också, var riktigt länge sen nu. Jag har inte haft nån lust att träna när jag mest tänkt på beskedet jag fick.. Nu kryper det dock i benen så träning ska det bli.

Godnatt!

Inga kommentarer: