6 dec. 2009

6 dec

Vinst igår igen, så himla kul! Glömde än en gång att betta 6-3 så nu måste jag se till att göra det resterande matcher för jag tror det slår in snart!

Lite lugnare träning idag, range, chip och putt.. Tog lite längre sovmorgon också, eller sov och sov, det har blivit så ljust i rummet klockan sju varje morgon att det inte går att sova längre, men jag låg och slumrade iaf, skönt det!

Flyttade förut från familjen till ett lägenhetshotell som också ligger intill banan. Riktigt lyxigt och fint! Dessutom finns det tvättmaskin såg jag just, så det lär bli en strumptvätt senare..:) Nu ska jag sticka till mallet för tredje dagen i rad (det blir dyrt det här:)). Johanna och jag ska käka och kolla runt lite. Jag måste hålla mig vaken för vid midnatt ska jag åka till flygplatsen och hämta caddie Helena.

Det var en smörkniv idag va? ;)

Inga kommentarer: